Sain eilen luettua ne pari artikkelia. En silti ollut oikein tyytyväinen, tuntui etten ollut tehnyt juuri mitään. Menin kuitenkin näkemään tuttuja, kun olin itelleni niin luvannut - tuntui tosin siltä että mun ois piytäny jäädä kotiin lukemaan enemmän. Tänään pitää taas lukea jotain. Ja tehdä ruokaa. Ja ehkä liikkua. Pikaisen joogan ehdin tehdä, mutta jos teen pelkän puolen tunnin joogan, en laske siinä kulutettuja kaloreita, koska kulutus on kuitenkin samaa luokkaa kuin muutenkin kotona pyöriessä.

En saanut unta, vaikka olinkin ajoissa sängyssä. Unirytmi on taas siirtynyt liikaa eteenpäin, käyn nukkumaan joskus kolmen aikaan. Tänään pääsin sentään sängystä ylös puoli kymmeneltä, joten ehkä saa ensi yönä paremmin unta.

Tänään haluisin vähän liikkua, tehdä ruokaa, opiskella ja tehdä jotain kivaakin. Ehkä mä säästän liikkumisen illaks ja koitan saada miehen mun kanssa kävelylle. Katsotaan. Opiskelujen mahduttaminen tohon ahdistaa. Mä oon hidas aloittamaan, ja ruuanlaittoonkin menee helposti tunti-puoltoista ja tänään menee kolmisen tuntia siihen että menen terapiaan. Matkoihin menee aikaa, ei se itse terapia oo ku 45 minuuttia.

Viimestään tunnin kuluttua kauppaan ja ruuanlaittoon. Jotain nopeesti tai helposti valmistuvaa ruokaa. Saa nähdä miten tää päivä menee, ei kuitenkaan tunnu hirveen lupaavalta nyt.