Kirjoitanpa kerrankin hyvänä päivänä, koska näitäkin mulla on. Itse asiassa mulla on ollu muutama hyvä päivä putkeen. Hyvin hämmentävää, mutta erittäin mukavaa. Sunnuntaina pidin vapaapäivän. Jouduin kyllä vähän pakottamaan itseäni siihen, mun on vaikea ajatella, että saan olla tekemättä mitään ihmeellistä. Onnistuin kuitenkin, ja sunnuntai oli hyvä päivä.

Maanataina kävin lenkillä ja opiskelin. Lenkki sujui hyvin, olin jopa vähän nopeampi kuin ennen. Opiskelukin sujui, tosin kirjasto meni kiinni juuri kun olin päässyt parhaaseen vauhtiin, mutta niin mulle usein käy. Olen vähän hidas käynnistymään, mutta saan kyllä tehtyä kun pääsen vauhtiin. Eilinen, eli tiistai, oli ihan mieletön. Peruspäivä duunissa, vähän enemmän hommaa kuin normaalisti. Lisäksi yksi asiakas, jolle piti pahoitella yhtä meidän mokaa ja tarjota hyvitys, ja sain sen hoidettua ihan itse ja luulisin että tarpeeksi hyvin. Toivottavasti vaikutin aidosti siltä, että olen pahoillani, koska olin kyllä. Lisäksi myöhemmin uskalsin kysyä neuvoa vieraalta ihmiseltä (yhden paikan vahtimestari), ja se neuvoi tosi mukavasti ja oli muutenkin kiva ihminen. Ihanaa, ettei kaikki vahvista sitä, että oon idiootti, jos kyselen. Myöhemmin vielä voitin muita pelkoja (ainakin jossain määrin) ja onnistuin yhdessä mulle yleensä vaikeassa asiassa tosi hyvin. Eli ihan loistopäivä!

Tänään oon ollu tentissä, menee varmaan läpi (on sitä paskemmillakin vastauksilla päästy läpi), olen liikkunut kauniissa ympäristössä, syönyt hyvää ruokaa, ja hymyillyt kuin idiootti. Mieletön päivä tänäänkin.

Tiedän ettei tämä kestä ikuisuuksia, mulla on vielä todella stressaava koulujuttu edessä, mutta ehkä tämän viikon. :) Ois nimittäin yks vähemmän stressaava koulujuttu, joka pitäis tällä viikolla saada loppuun. Aika riittää kyllä, toivottavasti myös innostus ja energia.

Odotan aika paljon jo kesää, silloin mulla on yleensä parempi jakso, ja mikäs sen mukavampaa. Juuri nyt olen onnellinen, enkä tänään aio tehdä yhtään stressaavia juttuja, vaan nauttia siitä, että aurinko paistaa ja elämä on oikeasti kivaa.